GDPR

Formålet med indsamling af data er udelukkende for vi kan overholde vores del af aftalen ved indgåelse af en kontrakt.

GDPR

Hvilken slags data indsamler vi?

Vi indsamler kun nødvendige data som navn, adresse, nummer, E-mail, betalingsoplysninger Og Når du ringer til vores kundeservice, vil din samtale blive optaget, for at kunne dokumentere, hvad vi har aftalt med dig. Jævnfør persondataforordningen artikel 6 stk. 1

Vi sletter persondata, når de ikke længere er nødvendige

Vi sletter persondata, når de ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som var årsagen til indsamlingen dvs. oplysninger bliver slettet efter endt kundeforhold. Kundedata til brug for regnskabsmateriale opbevarer vi dog altid i mindst 5 år på grund af reglerne i bogføringsloven.

Sikkerhed

Vi har truffet tekniske og organisatoriske foranstaltninger mod, at dine oplysninger hændeligt eller ulovligt bliver slettet, offentliggjort, fortabt, forringet eller kommer til uvedkommendes kendskab, misbruges eller i øvrigt behandles i strid med lovgivningen.

Indsigt og klager

Du har ret til at få oplyst, hvilke personoplysninger, vi behandler om dig. Du kan desuden til enhver tid gøre indsigelse mod, at oplysninger anvendes. Du kan også tilbagekalde dit samtykke til, at der bliver behandlet oplysninger om dig. Hvis de oplysninger, der behandles om dig, er forkerte har du ret til at de bliver rettet eller slettet. Henvendelse herom kan ske til: kundeservice@sparflyt.dk. Hvis du vil klage over vores behandling af dine personoplysninger, har du også mulighed for at tage kontakt til Datatilsynet.

Oplysninger på data ansvarlige

Sparflyt

CVR – Nr. – 41684186

Mail – kundeservice@sparflyt.dk